dkmedier
dknyt
dkindkob
dknyt
dksocial
doi
DK Debat
Patienter der klager bør aktivt tilbydes samtaler
Foto: Mik Eskestad, Polfoto

Patienter der klager bør aktivt tilbydes samtaler

Systemet er mere indrettet til embedsmænd end til patienter - det er bedre at tale med patienten end at bede ham/hende om at udfylde dokumenter

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.

Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Sundheds artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.

Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Sundheds artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Sundhed.

Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra det pågældende medie.